Sunday, July 10, 2011

WUJUD KE CINTA YANG SEMPURNA??..

bukan ape.,bila aku dengar lagu Yuna,Cinta Sempurna tu.,aku ase betul2 macam diri aku....aku serba kekurangan,siapa lh aku nk terima cinta sesorang laki yang baik,mcm dia.. bila kita dah dapat sesorang yang leh sempurna kan diri kita.,kita pulak yang tak sempurna.,terrrrr...lalu la banyak kekurangannya...sekarang nie aku banyak betul masa untuk aku pikir ape saje lah dosa2 yang dah aku buat...agak nya tak lama dh kot aku nk id0p kat dunia nie... humm...kekadang aku ase b0doh gak arr nape aku wat suma perkara b0doh macam tu..k0non nya tak nk kecewakan ati orang.,tapi aku sendiri yang kecewa...what g0es around,c0mes back around..hidup nie umpama r0da.,r0da kan bulat.,jadi dia sentiasa berpusing....kekadang kita di atas.,ada masa kita jatuh ke bawah... tapi tu la msalah nya,bila kita ada di atas,kita selalu lupa yang sampai satu masa,kita akan berada di bawah..betul...perkara ni yang sedang terjadi kepada diri aku kini.. Dan sekarang aku sedang cuba membina semula kekuatan diri aku, tanpa sesiapa di sisi aku...insyaallah.,semua nya akan aku lalui dengan tenang.... dan aku harap aku tak kan ulangi semua kesilapan diri yang pernah aku lakukan dulu..amin.....

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...