Thursday, July 7, 2011

KISAH AKU BECOMING A SINGLE GURL..

aduhhhhh.....sengal gila.....b0sanggg siot...!! macam nie asa nya single nuh..memang arr aku ada gak bbrapa kawan laki skunk nie...tapi.,setakat kawan je la kan??..xdew dah yang nk amek berat sal kita,tanya kita mkn ta agy??mandi ta agy??dok buat ape tiap2 hari...humm...ntah la...mungkin aku ase tak yakin nk mulakan hubungan yang baru setelah beberapa percubaan aku menemui kegagalan,.sial!! sek0r2 tak guna.... suma nak amek kesempatan ja ,mentang2 kita kesunyian...tapi tak pa....tu org panggil pelajaran nama nya...tenkiw la kat sapa-sapa yang teach aku erkkk..jasamu dikenang...........

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...