Saturday, July 16, 2011

AKU PENGANGGUR

heheheh...ser0nok betul.... lega gila bila dah benti keja nie..,ilang suma beban2 yg terpikul setelah sekian lama..  tapi ciyan gak arr tggal mber2 office. mintak2 lepa leh sabaq gan b0s pnya peel.. makin tua makin mnjadi plak aku ase skunk nie.,sbelum nie ok ja..ntah la.,mgkin tnsion kot pkeja diaa asyik benti..s0rang...s0rang...hehehehe... whatever it is.,hidup perlu diteruskan.... aku kena buat mcm2 benda agy lepas nie.. law aku tak benti.,pr0blem pulak. asyik nak mintak cuti.,agy tension bos aku..haha.. s0,lepas nie,hari2 aku kena penuh kan dgn aktviti b'faedah la kan..tak kan nk d0k umah saja bela badan....tak bleh...tak bleh.....

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...