Thursday, July 21, 2011

18 & 19 of JULY part 2

huahhhh...buley tahan la h0tel yg kami stay..hrga p0n brpatutan.. smpai ja kat h0tel.,kami check in,aku terus cari katil..adusss...sakit badan tak kira pnya letih main air.. heheh.. sakit pala p0n mnyengat .. sempat kami rest dalam sejam,malam nya kami kuar.,jalan2 cari makan...lapar dow.... pas mkn kami r0und2 town ,heran bin ajaib arr.,town yg ku sangka penuh manusia pd waktu malam.,upanya hanya angan2.. s0rang manusia p0n aku susah nk jumpa.. pelik gak la..nama ja t0wn ip0n.,tapi.,bila malam mnjelma,ip0h se0lah2 dah mati...kedai2 tepi jln p0n tak buka..terbantut niat aku nk habis kan duit. s0.,malam tuu malam lepak melepak je la..tapi best jugak..dapat kenal2 gan kawan baru....:P hehehe..... lama 0hh kami b0rak...lbey kurang kul 1 pagi,bawu kami alek h0tel.,member suma dah letih...aku ja tak letih2...pelik bet0i arr...org suma dah tdow...aku bleh xtidow... smbil tgk jam.,kul 3 pagi.,kul 4 pagi.,kul 5 pagi...kul 6 pagii...aku sih tak buleh tidow.,last2 aku amek t0wel.,aku mandi...sedap giler mndi air pnas pagi2...kembang bulu2 aku..hahahha...lama gak aku mandi.,baru aku sedar kami nk bt0lak awl pagi tu bub nk g camer0n plak. member2 aku 2 ek0r g tu d0k mnger0h agy...cepat2 aku kuar t0ilet,kejut di0rang....

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...