Thursday, July 21, 2011

18 & 19 of JULY..part 1

syukran..syukran.. perancangan nk pergi jejalan gan member nmpk nya dah jadi kenyataan.. walau pun pada mula nya macam2 dugaan yg kami kena tempuhi,tp suma nya dah selesai.. kami suma happy dgn pcutian kami kali nie..harap2 ada lagi la event macam ni pas ni, and h0pfully,lebih ramai agy la yg j0in..the more the marrier kan.. nk citer tak erk kami nya pjalanan??hummm...cita p lah..hehek.. ok.,sbelum kami btolak 18hb tuu..,kami ada msalah gan kami nya transport...punya la susah nk sewa..2 ari ja pn..at last.,dpt jugak kami ambik keta tuu..pagi tuu aku mangkit awal gak la,nk siap kan suma brg2.,dan bekal kitorang.. dlm kul 10,keta p0n sampai depan umah aku...tapi...kami masih tak dapt btolak ke tempat yg hendak dituju bub keta buat hal..nk kena p check dulu kat bengkel..dekat bengkel tu je dh bape jam masa kami terbuang. ,pas dah settle hal keta.,kami p0n bt0lak ke tambun,dan sesampai nya kami kat sana......kami p0n masok... perghhhh.....mmg best...hilang suma tension2.. hilang suma ketakutan aku! hahaha... lama gak aku merapu gan mmber,sampai kembang jari aku brendam dlm air.. lbey kurg kul 6.,kmi pn kuar.,dan cari h0tel pnginapan. kami stay kat Paragon Hotel,dkat2 town Perak...

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...