Thursday, July 7, 2011

STUDY...STUDY...STUDY....

alhamdulillah...................
nampak nya impian aku nak masuk universiti tercapai jua....pertama skali.,aku nk bersyukur sangat2 kat allah bub bagi aku peluang nie..insyallah.,aku tak kan sia2 kan impian umi... setelah macam2 dugaan yang aku terpaksa tempuhi sepanjang exam stpm dulu.,hanya dengan berdoa setiap malam tanpa putus,doa umi, lah dapat menenangkan hati aku..dan alhamdulillah....aku berjaya jugak dapat result cemerlang. . aku nk thanks kat ex aku jgk.,bub masa aku kesusahan dulu.,dia la yang terus2an memberi sokongan kat aku.....sepatutnya waktu2 cam nie,aku gan dia leh la bbhagia kan...hurmmm...dah3!!!
0k! ermm....aku dah diterima masuk ke usm..memang cita-cita aku la...dapat pulak jurusan yang memang dah lama aku minat...komunikasi. heran jugak napa aku minat jurusan nie.,tapi,aku taw,nie la masa depan aku...h0pe aku leh berjaya satu masa nanti....
dalam happy2 nie.,takot p0n ada jugak.,aku tak besa jauh dari famli.,walau p0n tak jauh mana kan,over the sea jer...tapi...nak kenal kawan2 baru plak...ades...tension....tension.....

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...