Posts

Showing posts from July, 2012

Team Convex'12 at Laket0wn Resort, Perak.

Image
Mesti korang tertanya-tanya kan "Convex" tu ape benda.. Haaa...mai cheq cerita mai kat hampa semua. "Convex" tu sebenarnya singkatan dari "Convocation Exspo". Wahhh... mudahnyew kan..hehehe.. Bermakna, team kitorang ni ditubuhkan utk menguruskan segala-galanya berkenaan/berkaitan Convocation Ekspo yg bakal diadakan pada bulan September nanti...
Aku rasa la teambuilding ni dibuat sebab kit0rang ni ada yang baru j0in dlm Convex,dapat la berkenal-kenalan dgn kawan-kawan baru..Gp0n, tahu-tahu la, bila org baru niy, mesty la malu-malu lagi nak tegur sapa. c0nt0hnya aku la! Hehehe,. Tapi aku ok jer, orang tegur aku ramah mesra jer... (tangan di dada, mata ke atas..) :P Hahaha..
Selain itu, semasa kursus ini dijalankan ( skema pulak tetiba, macam karangan BM, biasala,budax STPM..hehehe) kami jugak mrancang aktiviti sepanjang Ekspo Konvokesyen yg bakal terjadi September nanti ni. Semua pakat duk buat preparation malam tu sbb ada presentati0n depan pegawai HEP yg na…