Wednesday, August 31, 2011

LEBARAN PERTAMA

bersama ahli keluarga saya...

dari belakang sebelah kiri,abg wan,kak nurul,abg amir dan di hadapan aku dgn adik aku,ashraf
hari raya aidilfitri,hari pertama sudah berlalu...alhamdulillah,semua nya berjalan lancar....aku bangun lambat sket 8.30 baru bangun tidow,makna nya,xpergi semayang raya la aku....huhuhuh... tapi d0k umah p0n bukan buley relex2,kena wat keja jugak... menyeterika baju aku bpasang2...letih ohhh....hehehe... lepas suma ahli keluarga dh berkumpul,kitorang mula bermaaf-maafan.. selesai semua,kami bertolak ke rumah tok,dekat jew dari umah kami.,dlm 2 km... memang meriah la,ramai betol sedara yang datang... letih! bukan letih ape,letih makan jew la...heheheh.... bihun sup la,laksa la, ketupat tu wajib dh.,sampai sakit2 perot aku ...aduhhh...... !

2 comments:

kerz said...

sukanya raya,,,,cntik blog

Zaras Maya said...

hahahha...ada ka org xsuka raya??

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...