Sunday, July 10, 2011

PERSAHABATAN

dalam dunia persahabatan nie..,macam2 yg buleh jadi. .ada masa kita buley baik dgn sesorang.,dan ada masa org yang baik dengan kita tu buley jadi musuh kita..hee..hee.... aku tak maksud kan sesape,tapi....aku rasa sedikit kesal dgn ape yg dah berlaku dalam hidup aku.. apa salah aku??dah memang sikap aku macam gini..sapa yang kenal aku,taw la perangai aku macam mana.. aku tawu kadang2 aku sendiri tak sedar yang aku dah lukakan hati kawan2 aku...tanpa ada niat. aku law buleh,nak sangat jaga hati kawan aku,tak maw la gaduh2 nie.. law buleh settle,aku nk settle... tapi tu la,hati orang sapa yang tawu...kawan yang kita anggap dh macam sedare,punya ngam dulu,tetiba dh jadi renggang... tak tawu pasal ape... aku nie selalu g0p tanya kabar die..tapi die tak de p0n nk tanya kabar aku.. aku tak kisah, bub aku tawu keja die mang tak da masa nk mesej tanya2 kabar nie...aku p0n keje jugak.,tapi mber2 aku tak lupa... kalau pasal lelaki kta nk bergad0h,tu bukan farah la... aku rela hilang lelaki yang aku tak brape kenal tu,daripada hilang sahabat. kalau "kawan" aku tu ada baca blog nie,aku nk minta maaf dekat die daru hujung rambut sampai hujung kaki..die lebih kenal sapa aku.. . .

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...