Monday, August 29, 2011

eS0K rAYa dAh Weh!!!

pejam celik pejam celik,es0k dah raya! hurhhhh....macam2 dugaan berpuasa.,n the best is, sepanjang berpuasa macam2 penyakit dah singgah. aku p0n pelik.,,hari2 ada ja yg aku asa xsedap badan...asa sakit kepala la, sakit kaki la., sakit mata la, sakit perot xhenti2,sakit gigi la, sakit kr0ngkong la , sakit mulut la, n the latest aku asa sakit nak demam! tapi xpe la,mungkin tu suma dugaan utuk aku time puasa nie.... hummmmm..... dalam bersedih2 dgn keadaan aku yg sekejap2 sakit niy, aku asa happy sgt bub es0k dah raya! excited giler tgk umi wat ketupat....aku bkn xnak t0long,kecian g0p tgk umi sens0rang jer balut ketupat tuu...tapi,dah aku tak reti...nk buat cam mana...t0long p0n asyik kena marah je! baik tak yah t0long..hehehe... pagi2 lagi aku gann kak aku kuar g pekan cari santan. sampai beratur berjela2 nak beli santan p0n.,hadussss...sabar jew lh! walaup0n xbape nak sihat,tapi,hidup kena teruskan jgk.,raya tetap raya! hehehe....persiapan raya tahun nie ala kadar je la..nothing special...macam tahun2 lepas jgk arr.,,,tahun nie bajet bnyk lari bayar yuran blajar aku! xpe la...nk wat cam ner..dah nk blajar sgt kan....huhuhuuu....

3 comments:

kerz said...

bagus2.....raya tetap raya..tu mau dengaq

Zaras Maya said...

memey nak raya p0ng....huahuahuaa...

kerz said...

hahha...gapo dia meme tu...oyak mula...hua222

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...