Thursday, December 8, 2011

SEPI TANPA CINTA

Memang benar kata orang,'ikut hati mati,ikut rasa kita binasa'.. Seperti apa yang aku sedang alami sekarang niy, membuat aku kebingungan. Apakah aku kini berada dilandasan yang betul?? Tapi,mengapa hati aku tidak tenteram...seolah-olah ada sesuatu yang cuba aku sembunyikan. Ya! Aku cuba sembunyikan yang aku sebenarnya sedang dilanda gelora cinta...Aku....tlah jatuh cinta.. Namun, hati ini cuba menolak perasaan itu jauh-jauh.. Aku tidak  mahu terluka kerna nya lagi.. Entah la, bukan tidak ada insan yg bernama lelaki yg cuba mendekati aku, tapi aku tidak boleh menerima kehadiran mereka dalam hidup aku.. Setiap kali ditanya,aku pasti menjawab, aku tidak mahu ada komitmen.,belum bersedia.. hahaha.,jawapan yg agak klise.. Apakah aku ini seorang gadis yang tidak tahu bersyukur?? Sekurang-kurang nya masih ada yang mahukan aku.. Aaahhhh...! Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih! Siapakah yang sebenarnya aku sedang nantikan????aku keliruuu...... Semoga suatu hari dia sedar kehadiran aku dihatinya..amin.....

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...