Wednesday, December 14, 2011

HAMPA HATIKU.,

Keseorangan,..
ya.,itu yg aku rasai saat ini, hidup sendirian..
....kenapa baru hari ini aku sedar??
Aku sebenarnya tidak boleh hidup sendirian..aku memang perlu bergantung kpd seseorang yg brnama lelaki..
Seseorang yang mampu menjaga aku,mengambil berat tentangku..
mencintaiku,dan menyayangiku...
Hari ini aku keseorangan lagi.....setiap hari.,,
jejak langkah ku terasa sunyi...
aku berlalu dengan fikiran yg kosong.,
aku memandang sepi sekelilingku.,
Keseorangan aku disitu.,di kaki bukit,aku ditemani air mata yg tidak henti-henti mengalir..
Suatu ketika dulu, aku Pernah rasa bahagia...
Aku pernah miliki seorang insan yang begitu mengambil berat tentangku,
begitu mencintaiku, dan sanggup bekorban untuk ku...
tapi hari ini??
tidak... aku sedar aku tidak lagi rasa bahagia seperti dulu..
kesakitan,kepedihan, dan kelukaan..
Hati ini seolah-olah sedang berkecai.,remuk perlahan-lahan..
terlalu sakit....terlalu perit...aku kecewa
Apakah ini satu Karma buatku??
aku menolak cinta yang datang padaku.,
dan cinta yang aku harap-harapkan semakin menjauh dariku...
Cinta datang tanpa diundang, Cinta pergi tak dihalang.,

Ya Allah.....ampunilah hambamu ini.,sesungguhnya aku hanyalah manusia biasa...yg tidak lari daripada melakukan kesalahan...

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...