Wednesday, December 21, 2011

DI SINI SEGALANYA BERMULA.....

Hari pertama : Tiba di Kem Paya Pahlawan, bersiap sedia mendengar arahan seterusnya., (cek tak suka camping!! )

Ini nama dia TAMAN PERMAINAN., taw ka tak taw??

Tasik dia bes0w gila bes0w., aku kena berenang dalam tu., sebaek tak da buaya., buaya darat ada., HEHEHE

Ingat lagi kenangan cirit birit, jenuh pergi t0ilet makcik oihhh...

Ishh., muka BBNU ( budak baru nak up ) gilerrr., hehehe
Family MPD Aman Damai 2011/2012

Peace Yowww

Alhamdulillah....selesai sudah sesi mengekem kat USM niy.... Walaupun pada mulanya aku tak merelakan diri aku untuk terlibat dalam kem-kem niy, akhirnya aku sendiri rasa berat hati nak tinggalkan tempat tuu...banyak sangat kenangan tercetus., bahagia sangat dalam hati niy..(chewahhh....) hahahah....
Kem kali niy buat kat Paya Pahlawan , Kedah.
Sangat cantik tempat dia.,dikelilingi tasik....
Apa yg berbeza kem niy dgn kem-kem lain yg pernah aku j0in,kem niy sangat releks.,0verall ok la...Walaupun ada jugak beberapa kejadian yg wat kem niy tak bape nk perfect.
Pertama kali aku jejakkan kaki di Kem Paya Pahlawan niy aku rasa agak berat hati, sebab tak0wt 
kena buat aktiviti-aktiviti lasak yg sememangnya aku tak suka..hehehe..
tapi sebenarnya tak de p0wn.,
Kem Kom sangat sp0rting, enj0y la..aku enj0y kem niy..
Tambah-tambah plak kem niy aku tak 'kes0rangan'...
Kenangan yg paling aku tak dapat lupa, bila kami berdua-duaan di atas kayak..
Wah! So dramatik...hahahah!
Rasa macam tak nak balik p0n ada time tuhhh..
Malam nya pulak, night walk.,kahkahkah!
lagi best, bila ada s0rang niy yg berani sgt mulanya, last2 lari lintang pukang bila ternampak 
'hantu p0cong'..(hahahaha...actually tu hnyalah satu taktik pihak pngurusan nk menakutkan kami)
Tapi, syukur...lepas dah bertakut-takutan, kami beramai-ramai tidur sambil melihat bintang dilangit...
Bukan senang nak dapat kenangan ini, 
seriously aku cakap, sepanjang hid0p aku join kem,
Aku susah nak rapat dengan mana-mana individu yg baru aku kenal..
tapi kem niy.,kami mcm sebuah keluarga..
Aku b0leh melepak dgn exco-exco yg sebelum niy aku pernah bagi tanggapan negatif pada mereka..
Bila dah kenal,baru aku sedar..kita sebenarnya tak boleh meletakkan sebarang tanggapan terhadap orang yang kita tak kenal..
Banyak,banyak,banyak pengajaran yang aku dapat dari kem kali niy.,alhamdulillah..

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...