Sunday, September 25, 2011

siaraya @ c0nvex 2011

gadis-gadis c0meL siaraya@c0nv0, org penang ada,org perak ada, org sabah ada..terbaik w0k......
bersama-sama KJ , mt c0nvex, serta penyelaras2 jabatan  siaraya
wah! mesra gituuuu.......
aktiviti yg tak ada dalam list...hahaha..pagi sume marah2,tapi lepas tu sume have fun!kan?
yeah! f0r sure segalanya sudah p0n berakhir semalam...banyak kenangan tercetus gara-gara c0nvex,event pertama yg aku j0int kat usM.. best lar,dapat kwn-kwn baru, mcm fiqa,sierra,lina,yanie, mei fam,sunny, kak yana, kak shasha, kak sherra, kuch0i,najia,adam,j0hn,syaber,ping s0on,die, sape g erk aku tak sebut??ahh.,lupa plak kat wan,saiful,and the m0st imp0rtant pers0n in siaraya, mr.hanif...tak dinafikan, banyak benda yg aku belajar dari event nie. .bkn sekadar menambah pengalaman tapi aku jugak dapat rasakan hubungan yg terjalin,antara kami,yg pada mulanya masing-masing tak kenal p0n satu sama lain.,ofc0urse la bagi budak2 1st year kan??tapi,akhirnya kami semua dah jadi macam 1 famly.,aku respect gan barisan pimpinan siaraya, sgt sp0rting, dan jugak very supp0rtive. aku sendiri asa mcm kehilangan sejak c0nvex berakhir semalam. pagi tadi bangun je dari tid0w, aku teringat hari2 aku bangun awal pagi, bjalan ke tapak eksp0 s0rang2, duduk kat sana sampai petang...sedih gak arr bila tak dapat buat bising gan kgkwan agy..hee..hee..hee..

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...