Saturday, September 10, 2011

AKU SISWI

alhamdulillah...syukur sgt2 setelah pelbagai duri ranjau.,halangan bertubi2 menimpa diriku,kini aku sudah bebas...aku sudah bgelar se0rang mahasiswa,di sebuah univrsiti yg ckup indah...lagi Aman Damai(nama hostel yg aku dok)...hahaha...mas0k hari nie.,campur,t0lak drb bhagi,aku dh 6 hari kat US m nie...perghhhh..,, awal2 nie memang arr.,mana2 p0n letih kan..tapi best! aku xm0 mrungut bnyk2,bub aku taw,aku dh dpt tmpat yg terbaik di mlaysia nihh..sejak mula masuk,smpai hari ni,stiap hari waktu kmi sntiasa dipenuhi dgn plbagai aktviti..pagi dgr tklimat,tgh hari tklimat,ptg tklimat,mlm....tklimat....tghmlm ...tklimat....mmg agak rushing,dgn jauh nye nk ke ssuatu tmpat tuu,tuhan saje yg tahu...sakit lutut mkcik.. tp dh lama2 asa ok la..cuma cair sikit bedak yg di pakai..hehehe...ape p0n,fara gan bedak ttp xdpt di pisah kn nuh?? wtvr....bnyk jugak pngalaman yg aku dpt slama 6 hari nie.,dpt kenal kwn2 baru,dri plbagai plos0k ngara,mcm2 budaya ada,mcm2 prangai,peel, yg kdg2 asa bleh trima,kdg2 asa xbleh trima dek akal....tp apa b0leh buat,org kata,Tak Kenal ,Maka Tak Cinta... humm.,,ntah knp,sejak mnjejakkan kaki kat menara gading nie,kaki aku trasa g0yah....g0yah,bnyk sgt aku ase mjadi halangan...xtawu la,sama ada aku ni tak0t, xdak kyakinan diri atau aku mmg sbnar nya xlyak brada di sni??ahhhh....semua nya baru bermula...kalow kita tahu kita ada di thp mana,faham2 sndiri la,dan mula bt prubahan...biar la apa pn pndangan org trhadap kita,aku tetap nk jadi diri aku... aku xbleh bt apa kalow org tak suka kn cara aku...huarghhhh.,ngant0k la...nk tidow arr...es0k ada prgram agy...daaa

3 comments:

kerz said...

tahniah...bkn snng nl masuk usm..bkn snng nk suvive kt usm..apa2 pn..do the best...n..do the best...

Zaras Maya said...

tenkiw...i will survive.,i will survive,hei.,hei!

kerz said...

yerla...terpaksa la...maaf ggu

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...