Wednesday, September 14, 2011

keSiBuKan kEbingUNgan

begini la agak nya kehidupan di universiti,semenjak hari pertama aku di sini,ada saja aktiviti yg di buat.. alhamdulillah.. aku dpt hadapi semua dgn tenang. buat masa nie tak da la nk mngamuk agy kan......hehehe... hari ni masuk hari ke-9 aku di usm. tugas makin banyak,tambahan plak semenjak aku join c0nvex usm.. dari awal2 pagi lagi,aku dh kuar g dewan kuliah,yg sepatutnya mula kul 10 aku pergi kul 9pagi..hehe..maklum la awal pagi still mamun(kurang kesedaran lepas bangun dari tidur), lepas tu aku g blik lec, atur jdual utk tutorial, g kuliah agy..petang plak ada meeting,.. smpai mkn p0n tak sempat. perot aku smpai berlagu macam2 lagu dah,agak nye dah bape kilo berat aku turun erkk??h0pefully banyak la..haha!dijadikan 1 cerita,lepas meeting ptg tuu aku nak balik h0stel nk mkan,naik la bas,malang giler l0ceng bas tu tak function,terus je dia jln sampai Dwn Utama Plajar. kat sana jumpa mmber yg nak g klas utk mlm plak. .kbetulan aku p0n nk j0in klas tu,tpaksa la aku mnahan lapar dan dahaga sbab kbnyakan kdai mkn dh ttup bila mlm.. lpas kuliah baru aku jumpa kdai jual r0ti.,dpt jugak aku melapik per0t ku yg sudah bker0nc0ng tahap cipan nie..sbb aku nk 0tw g meeting agy lepas tuu..dh sttle suma baru la aku dpt mkn nasi... lega betoiii...hehehe.. ermm... es0wk ada Kempen Derma Darah plak..awal2 pagi lgi aku nk kena bangun. baik aku g tidow dulu...bub dh bape hari aku tak cukup tidow nie...bak kata s0rang br0ther nie,mata aku dh mcm mata panda...haha! thank y0u bc0z telling me this..law tak sampai bila p0n d0k tak tawu ..

No comments:

KISAH KITA PERNAH TERTULIS

Aku tak sangka Begini akhirnya Cerita kisah kita Yang pernah buat kita tersenyum Yang pernah buat kita ketawa Berakhir juga Hari ini ...